برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

اولین آرایشگاه

1398/4/5 11:08
نویسنده : مامان نوشین
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهراد کوچولوی ناز مامان .عسلم چند روز پیش بعد از سه سال و 4 ماه برای اولین بار بابایی بردت آرایشگاه که موهای خوشگلتو کوتاه کنه. آخه همش میگفتی موهام تو صورتمه رو چشمامه و .. تا قبل از این خودم موهاتو کوتاه میکردم ولی چند وقتی گذاشتم بلند بشه ،ماشالا پرپشتم شده دیگه جرات نکردم خودم دست بزنم گفتم یه وقت موهاتو خراب میکنم. خلاصه که رفته بودی و بابایی میگفت اولش که میگفتی من روی صندلی نمیشینم و غریبی کردی 😁😁 واسه همین بابایی مجبور شده خودش بشینه که آقای آرایشگر موهاشو کوتاه کنه و تو ببینی که اتفاق خاصی نمیفته و ادم خوشگل تر میشه 😃😃خلاصه بعد از بابایی ، با آرامش و خیال راحت نشستی رو صندلی و دیگه جیک نزدی😄موهات خیلی ناز شده بود مامان جونم مبارکت باشه هستی من 😊😍😙😚

اینا مال قبل کوتاه کردنه، که هپلی بوده 😀

اینام مال بعدش😊😍

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 مرداد 98 0:15
مبارک باشه کوچولو🥰😘😍❤
ممنون میشم به وب منم سربزنین ونظربزارین🌹🌹
مامان نوشین
پاسخ
سلامت باشید ممنون 😍😙
چشم 🌷
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 مرداد 98 9:00
مبارکت باشه گل پسر. 😘
مامان نوشین
پاسخ
مرسی ممنون 😍😙

22 مرداد 98 12:12
ناز بودی که نازتر شدی عزیزم😍😍
مامان نوشین
پاسخ
چشماتون ناز میبینه مرررسی 😍😚