برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

اولین دندون

1395/6/20 14:50
نویسنده : مامان نوشین
120 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد جوووووون مامانی دقیقا 12 شهریور یعنی موقعی که پا گذاشتی توی 7 ماهگی اولین دندون سفید و کوچولوت سر زد👐👐👐😊😊😊😊😊😊😊.  اینو وقتی فهمیدم که انگشتمو برده بودم تو دهنت که لثه هاتو برات بخارونم که خارشش کمتر بشه یهووووویی دیدم یه چیز سفت لمس شد زیر انگشتم!!! نگاه کردم دیدم ببببله دندون کوچولوی مهراد نازنین من ریشه زده که بیاد بیرون واااااای کلی ذوق کردم خییییلی خوشحال شدم. حس خیلی خوبی داشت مامان جوووووون الان یک هفته از اون روز میگذره و دوتا دندون پایینیت با هم سر زدن بیرون😊😊😊😊😊. 

راستی یادم رفت بگم چند روز پیش رفتیم خونه مادرجون و به مناسبت اولین دندون مهراد جونم، یه آش خوشمزه خاله ها رو مهمون کردی عمر و جونم.  هر چند من خودم به خاطر اینکه کشک داشت نتونستم بخورم ولی بقیه خیلی دوست داشتن نفس ماماااااااان 😙😙😙😙😙😙😙😙💕💕💕💕💕💕💕

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

Maryam
28 شهریور 95 0:40
مبارکه عزیزم چه خوب که اذیتت نکرده مهراد جون
مامان نوشین
پاسخ
فدات مریم جونم💕💕💕💕