برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

دوسالگی

1396/12/12 0:32
نویسنده : مامان نوشین
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهراد ناز مامان، مامانی دوسال پیش در چنین شبی من یه لحظه خواب به چشمام نیومد. چند تا احساس رو باهم داشتم، هم شوووووق دیدن عزیز دل و جونم که 9 ماه همدم و همراهم بود و بالاخره داشت لحظه ی دیدار امید زندگیم فرا میرسید هم احساس دلشوره و استرس و نگرانی از اینکه آیا همه چیز خوب پیش میره و من میتونم با سلامتی و ارامش پسر نازنینم رو درآغوش بگیرم!

خلاصه که شب عجیبی بود مامان جون هیچ وقت یادم نمیره چون یکی از شب های بیاد موندنی زندگیم بود. 

مهراد عزیزم فردا روز تولدته روزی که تو به این دنیا اومدی و به زندگی من و بابایی رنگ و جلا دادی.عزیز دلم امیدوارم همیشه سالم و خوشبخت و موفق باشی

خییییییییییییلی دوست دارم عززززیییییییزززززم 😍😍😍😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)