برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

واکسن 18 ماهگی

1396/6/20 2:24
نویسنده : مامان نوشین
133 بازدید
اشتراک گذاری
مهراد جونم چند روز پیش یعنی 13 شهریور رفتیم درمانگاه نجفی برای زدن واکسن 18 ماهگیت عزیزم.سه گانه، mmrو فلج اطفال. یه دونشو تو پات زدن یه دونشو تو دستت یکیشم قطره چکوندن تو دهنت. اخی خیلی درد داشت مامان جون یکم گریه کردی ولی زود خودتو جمع و جور کردی. قبل اینکه بهت واکسن بزنن تند تند به مرده میگفتی گاگا اونم برنمیگشت نگات کنه. من مرده بودم از خنده تو خودم.
واکسن 18 ماهگی، واکسن سختیه همه هم میگن از همه واکسنا بدتره و تب شدید داره و پا درد. من مرتب بهت استامینوفن میدادم و کمپرس سرد میذاشتم برات که جاش باد نکنه. دو روز و یه شب تب داشتی مامان جون، مخصوصا روز اول خیلی بد بود و خیلی مراقبت بودم ولی روز دوم بهتر شده بودی و خفیف بود تبت. منم روز دوم مرتب حوله گرم میذاشتم رو جای واکسنت. خداروشکر این مرحله هم به سلامتی گذشت. واکسنت بعدیت 6 سالگیه مامان جون انشالله
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)