برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

انتخاب نام

1394/9/9 0:50
نویسنده : مامان نوشین
148 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مدت هاست واست دنبال یه اسم قشنگ میگردم .یه اسمی که ایرانی باشه، معنای زیبایی داشته باشه، تلفظش قشنگ باشه و...

از بین تمام اسمایی که پیدا کردم به نظرم  مهراد، آرین، کیان و سامیار قشنگ اومد . البته بابایی، سامیار و کیان رو دوست نداره ولی در مورد مهراد و آرین تا حالا به توافق رسیدیم...

فکر میکنم مهراد چون هم معنای زیبایی داره ( بخشنده بزرگ) هم ایرانی اصیله (نام مولف کتاب بزرگمهر بن بختگان در دوره ساسانیان) هم اینکه به فامیلت میخوره ، انتتخاب بهتری باشه، حالا بازم ببینیم چی میشه...

عزیز دل مامانی امیدوارم از اسمی که واست انتخاب میکنیم راضی باشی و بهش افتخار کنی برام خیلی مهمه اسمت در آینده مورد پسندت باشه واسه همین سعی کردم همه موارد رو توش لحاظ کنم ...

عاشقتم مامانی محبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)