برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

حرکت

1395/6/10 12:55
نویسنده : مامان نوشین
132 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد ناززززنین مامانی دو روز دیگه 6 ماهت تموم میشه و وارد 7 ماه میشی.  میدونی که خیلی وقته میتونی روی چهاردست و پات باشی(پستشو گذاشتم) ولی نمیتونستی حرکت کنی عزیز دلم. شکم کوچولوتو میذاشتی رو زمین و دست و پاهاتو مدام تکون میدادی ولی نمیتونستی حرکت کنی نفسم .  ولی چند روزه شیطون بلا شدی،  دیروز گذاشته بودمت وسط هال یه لحظه رفتم و بیام دیدم کنار تلویزیونی!!!!! اصلا باورم نمیشد این همه راهو اومده باشی.  کلی ذوق کردم که کوچولوی نازنینم یادگرفته حرکت کنه ولی از یه طرفم نگران شدم که دیگه از الان خییییلی بیشتر باید مراقبت باشم چون حرکت میکنی و ممکنه خدا نکرده از روی زمین یه چیزی برداری بزاری دهنت جیگر مامان. 

فدات بشم مامان جون دوست دارم 💕💕💕💕💕💕💕💕💕

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)