برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

غریبی

1395/5/27 12:24
نویسنده : مامان نوشین
121 بازدید
اشتراک گذاری

الان 5 ماه و 18 روزته مامان جون امشب خیلی اتفاقی متوجه شدم که نسبت به کسایی که کمتر دیدیشون غریبی میکنی!! و وقتی من آغوشمو باز میکنم خودتو میکشی به سمت من.  اینو وقتی متوجه شدم که بعد از اینکه از مشهد اومدیم و عمو محمد رو دیدی یکم خودتو عقب کشیدی و با دقت نگاه میکردی تا بشناسی. گفتیم بزار یه امتحان بکنیم ببینیم عکس العملت راجع به من چه فرقی کرده. خاله آرزو بغلت کرده بود و داشت قربون صدقت میرفت بعد من دستامو به سمتت دراز کردم و خواستم که بیای پیشم و تو با خنده به طرف من اومدی و دستای کوچولوی قشنگتو به سمت من گرفتی،  وای که چه لحظه شیرینی بود خیلی ذوق کردم.  پسر کوچولوی نازم داره بزرگ میشه.  فدات بشم مامان جوووووون 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mamani
2 شهریور 95 16:39
ای جونم که این بچه ها طرفدار خاله هاشونن
مامان نوشین
پاسخ
اره والا نمیدونم ازین خاله جوناشون چی دیدن