برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

بیهوشی

1397/2/18 17:38
نویسنده : مامان نوشین
205 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد نازنینم الان که این پست رو دارم برات مینویسم پشت در اتاق بیهوشی هستم و خیلی نگران و دلواپسم مامان جون.

مامانی چون دندوناتو زود دراوردی خیلی ام زود خراب شدن .چند روز پیش بردیمت پیش دکتر عشقی متخصص دندون اطفال.گفت دندونای جلوت آبسه کرده چندتا از دندونای آسیابتم نیاز به عصب کشی داره و حتما باید بیهوشت کنن و دندوناتو درست کنن. یکم نگران شدم که گفت باید بیهوش بشی و اول گفتم نه.تا حسابی پرس و جو کنم و چندتا دکتر خوب دیگه ام ببرمت تا مطمئن بشیم که بیهوشی ضرری برات نداشته باشه.پیش چندتا دکتر دیگه ام بردمت و همشون گفتن خیلی عفونت کرده دندونت و باید حتما درست بشه و چون بچه ها توی این سن نمیشینن که دنونشونو درست کنن باید حتما بیهوش بشی نفس جونم.خلاصه تصمیم گرفنیم بیاریمت پیش همین دکتر عشقی تا برات انجام بده.تو اللن بیهوشی عممممررررر و جونم و ما پشت دریم و دل خو دلمون نیست تا بهوش بیای عزیز دل و جونم بمیرم که این حال و روز رو داری عسل جون نازم. کاشکی زود تر بیای بیرون مامان جون و حالت زودتر خوب خوب بشه همه هستی من 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
18 اردیبهشت 97 19:22
عزیزم نگران نباشید. انشالله که بلا دوره. ولی بعد از این حتما مسواک زدن رو یادش بدید.
مامان نوشین
پاسخ
ممنون محبت خداروشکر بخیر گذشت ولی خیلی سخت بود.درسته ​​
مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اردیبهشت 97 11:25
وای دست رو دلم نزارید! گریه دندونای دختر منم خراب شده و میترسه از دندون پزشکی! سه سالشه ولی دیگه واسه امروز عصر نوبت گرفتیم! خدا کنه بیهوشش کنن که لااقل خیالم راحت باشه درد نمیکشه غمگین چقدر بدهخطا آدم هیچ کاری از دستش بر نمیاد ایشالا که بخیر بگذره
مامان نوشین
پاسخ
اخی پس شماهم این پروسه رو باید طی کنید ،نگران نباشید امید به خدا ایشالا که به سلامتی میگذرونه این مرحله رو .
مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اردیبهشت 97 11:25
راستی ما تو مسابقه شرکت کردیم. لطف میکنید 5 تا پست آخریمون رو لایک کنید؟ ایشالا جبران میکنیم  
مامان نوشین
پاسخ
بله حتما