برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

کارهای جدید 3

1396/9/1 12:53
نویسنده : مامان نوشین
143 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد مامان نزدیک به سه ماه دیگه دوسالت میشه عززززیییییزززز دلم دیگه کم کم داری برا خودت مردی میشی
منم به تدریج دارم رو تعداد دفعات شیری که بهت میدم دقت بیشتری میکنم که رو برنامه باشه و کم کم کمش کنم تا ایشالا اسفند از شیر بگیرمت به امید خدا. تا قبل از این هر وقت در هر زمانی که دلت میخواست بهت شیر میدادم ولی چون خوندم که به مرور و مخصوصا بعد از دوسالگی شیر مادر نه تنها برای بچه مفید نیست بلکه ضرر هم داره براش و جلوی اشتهاش رو برای خوردن غذا میگیره...
بگذریم مامان جون اصلش اومده بودم که بازم از شیرین زبونیات بگم عمر من.
دیگه به راحتی هر کلمه ای که میگیم رو تکرار میکنی خاله آرزو بهت میگه طوطی کوچولو
ولی بعضی کلمات رو خیلی مامزه ادا میکنی:
به انگور میگی اندور
به میمون میگی مویْمِن
به استخوان میگی اُخُسون
به ابرو میگی أمْبو
برا خودت رو کاغذ مداد رو تکون میدی و میگی چشم چشم دو أمبو
از خودت شعر ساختی تو خونه راه میری میگی دودودَ دودودَ
ماهان رو میگی
شبکه کودک پویا رو خیلی دوست داری میگی شبکه گویا
به روغن میگی نوگن
به کمربند میگی دبربند به بغل میگی بگل و....

داشتیم باهم تلویزیون میدیدیم توش یه پسر بود که شبیه ماهان بود و داشت گریه میکرد. گفتی، مثل دادایی. گفتم بهش بگو دادایی گریه نکن و تو اولین جمله ی سه کلمه ایتو گفتی مامان جون کلللللللی ذوق کردم که گفتی دادایی گِیه نَتون...
خیلی باحال بود خودتم کلی ذوق کردی که تونستی جمله سه کلمه ای بگی فدات بشم عزیز مامان عاشقتم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فریبا
4 دی 96 0:08
عاااااشششق حرف زدناشونم کاش همینجوری همیشه حرف بزنند و یاد نگیرن درست حرف بزنند خیلی با مزن تو این سن شبکه گویا امبو الهیییییییی
مامان نوشین
پاسخ
آره وااااااقعا خیلی بامزن 😁😁😁 ولی خدا نکنه درستشو یاد نگیرن که تازه کارمون درمیاد 😄😄😄 ممنون عزیزم ❤❤❤