برای پسرم مهراد

برای تو مینویسم ...

حیف

1395/11/13 19:37
نویسنده : مامان نوشین
200 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون خیییییییلی ناراحتم. چند روز پیش گوشی موبایلم پر شده بود منم انتقال دادم به کارت حافظه، تمااااااااام عکس و فیلمای زایمان پاک شد 😢😢😢😢😢😢😦😦😦😧😧😧😟😟😟😣😣😣😔😔😔😔. اولین لحظه بغل کردنت، اولین لححظه شیر خوردنت، اولین لحظه وارد شدن به خونه و...  مخصوصا فیلما خیلی عالی شده بود واقعا حیییییف. باید زودتر میریختمشون رو لپ تاپ یا هارد یا مموری یا.... 😔😔😔😔 ببخشید مامان جون...

همه جای گوشی خودم و بابایی و خاله و...  رو زیر و رو کردم که پیداشون کنم ولی نبود که نبود. فقط سه تا دونه تونستم پیوا کنم بازم بد نیست حداقل حال و هواش یادم میمونه با دیدنشون... 

 

 

اولین لحظه ورود به خونه مامان جون از بیمارستان

 

اینجا تازه  به هوش اومده بودم چشمامو نمیتونستم باز نگه دارم هی بسته میشد

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فریبا
18 بهمن 95 14:56
واااای دلم سوووخت منم یبار اینجوری شد... اردوی شیرازی که رفتیم تمااااام عکسها موقع انتقال پرید. این مغازه های کامپیوتری نرم افزارهای قوی بازیابی حافظه دارند ببین نمیتونن برگردونن؟؟
مامان نوشین
پاسخ
واقعا آدم دلش خیلی میسوزه 😔😔😔اخه عکساش یکم ضایع بود مهراد شیر میخورد و... 😆😆 روم نمیشه بدم بیرون گوشیمو